Startsida

fredag 2 augusti 2013

Foton och en AWESOME låt!

Hej! Jag lade inte upp bilder igår så det blev lite fler idag. Förresten så tänker jag börja med typ: Dagens musiklåt/filmmusik, och något liknande! Om jag har några läsare på min blogg så hoppas jag att ni ska tycka om det! ;) 
Hej så länge!





Bara Ymnighetshornet som saknas ;) 



 Här är de böcker jag läser just nu och jag tänkte att de hade något gemensamt, GRÖNT! ;)

Mitt syrra som tagit det här men tyckte det var fint. Föreställde mig nästan exakt såhär där Peeta låg gömd med kamouflage och Katniss letade efter honom. Man ser hans ansikte om man kollar noga! Skoja, jag vet, jag har dålig humor...  


  Dagen filmlåt och video: 
Kommentar: Seriöst, det är en av världens bästa låt jag någonsin har lyssnat på! Cellon, trummorna, gaahh ALLT! Det känns som man i en och en halv minut åker till en helt ny värld, till Westeros, till drakarna, till muren, över Smala Havet! Om ni älskar A song of Ice and Fire, både böckerna och serien förstår exakt vad jag menar! Om ni inte har sett tv serien eller ens läst böckerna, snälla gör det NU! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^