Startsida

onsdag 31 juli 2013

GRATTIS!!

GRATTIS HARRY POTTER SOM FYLLER ÅR IDAG! MEN DET ÄR INTE BARA HARRY SOM FYLLER ÅR UTAN OCKSÅ SKAPAREN, J.K ROWLING! 
OCH ETT STORT GRATTIS I EFTERSKOTT TILL VÅRAN NEVILLE OCKSÅ SOM FYLLDE ÅR IGÅR!
TACK TILL ER, utan er skulle jag inte vara den jag är idag.
Jo har förändrat mitt liv och jag säger det inte bara för att jag älskar Harry Potter men för att jag har följt i stort sett Harry Potter i 10 år. Vad skulle jag annars har lagt mina 10 och framtida år på? Jag har lärt mig en massa saker genom bara sju böcker och åtta filmer. Harry Potter gjorde så att jag började läsa. Hungerspelen, Divergent och Game of Thrones... kanske skulle jag inte ha dem som mina fandoms om Harry Potter inte fanns, vem vet? Men jag vet iaf att Harry och hans vänner har lärt mig mycket mer än jag förstår. Så, TACK!



Så idag tycker jag att vi lyssnar till undebara:



                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^