Startsida

fredag 26 juli 2013

HejHej

Hej! På den blogg har jag tänkt att lägga upp foton som jag har tagit. Jag tänkte ha ett speciellt ämne till bilderna och det är bok och film. Som t.ex Harry Potter, Hungerspelen, Sagan om Ringen osv. Men också lite andra bilder. Samt prata lite om de här böckerna/filmerna. Det kan komma upp några bilder som jag själv inte tagit men då skriver jag det! Hoppas det här blir en blogg ni kommer att gilla!




"Deep in the meadow, under the willow 
A bed of grass, a soft green pillow 
Lay down your head, and close your sleepy eyes 
And when again they open, the sun will rise."
                                                                   -The Hunger Games

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^