Startsida

onsdag 7 augusti 2013

Dagens låtAR!

Så tänkte göra en till "Dagens låt" istället för mina "natur bilder" för de kommer TROLGTVIS imon. Men det blev två låtar istället för dem är så sjukt awesome och jag kunde inte bestämma mig för vilken och jag orkar inte vänta tills imon... x) Här är dem:

OBS, Läs inte youtube kommentarerna för de här klippen, om du inte läst tredje boken och tredje säsongen i A Song of Ice and Fire serien, för de kan innehålla MYCKET spoilers!
Kommentar: Så fin och blir tårögd varje gång. Tänker bara på (SPOILERS) Robb, Ned och Catelyn... Blev så ledsen när de dog och den här sången gör att jag bara tänker på dem, de var och är några av mina favoritkaraktärer i Game of Thrones(SLUT PÅ SPOILER) 
GAHH så fin och sorglig på samma gång. Haaha sitter här och försöker skiva några ord men det går inte förklara hur mycket jag tycker om den här låten. Finns inga ord.



Kommentar: Lannister Lannister Lannister.... Jag både gillar och inte gillar er...! En av mina favoritkaraktärer NÅGONSIN är Tyrion Lannister, vem gillar inte honom liksom?!? Men har också börjat gilla Jamie Lannister. Det är det med Game of Thrones är att man inte kan hata de här "husen". Allt är så perfekt :')
Så till själva låten... tänker bara på "The Red Wedding"... Usch! Men själva låten enligt mig är så mäktig och jag bara älskar den.
Den finns också med sångtext här: http://www.youtube.com/watch?v=ECewrAld3zw


Förlåt för att jag kanske har lagt upp ganska mycket om Game of Thrones men jag är seriöst helt obsessed med både böckerna och tv-seriern! Och jag lovar dig, bästa tv-serien, EVER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^