Startsida

torsdag 8 augusti 2013

CF

Jo... först vill jag bara fangirla lite över Catching Fire. JFSJFAPFJADA. Tack. Ja, jag har hållit på så de senaste månaderna. Eller tja ett år sedan, då jag läste andra boken. Och den första boken och sen filmen... aja!




Så jag tänkte den här... Jag såg en bild som någon hade lagt upp på instagram. Det stod så här:

[Spoiler för ni som inte läst Catching Fire]"Remember how in the first movie, Cinna puts the pin on her jacket above her chest? Why isn't he just doing the same?? Just putting it on her suit just in the same spot???? THEN IT HIT ME.
What if Cinna is putting the pin on her arm as sort of on X marks the spot for when Johanna digs Katniss tracker out of her arm at the end of the book and hopefully in the movie!? Because remember Cinna is part of the revolution too!!!! And so is Johanna and the others so like omfg what if he did this to show exactly where the tracker is!? UH??? YEA????"[Slut på spoiler]

SERIÖST DET VORE SÅ COOLT, NÄR JAG LÄSTE DET SÅ TYP DOG JAG! DET KAN VÄL VARA SÅ ELLER?? OMFG! 
Fast det kan väl också vara som att Cinna ger någon ledtråd till Katniss? Som Plutarch gjorde med sin klocka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^