Startsida

onsdag 7 augusti 2013

Allt möjligt!

Hejsan allihopa! Har inte hunnit uppdatera bloggen för jag har inte haft så mycket tid. Igår var jag så trött eftersom jag inte hade sovit föregående dag men idag är jag pigg och utvilad! ;)
Men det kommer också senare bilder på lite "natur" som jag tog för några dagar senare.
Så här kommer lite bilder som jag tog idag. Enjoy!

Fick en liten idé about our kubbspel...
Från Game of Thrones obviously




“Or yet in wise old Ravenclaw, 
if you've a ready mind, 
Where those of wit and learning, 
Will always find their kind.”



"I don't believe in the kind of magic in my books. But I do believe something very magical can happen when you read a good book."
- J.K Rowling


Om ni undrar varför mitt ansikte inte är med på vissa bilder är för att jag såg för dum ut... som jag alltid gör på kort. x)
Och jupp... I'm a Ravenclaw!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^