Startsida

fredag 9 augusti 2013

Hej så länge!

Så nu kommer jag vara borta i helgen och troligtvis inte uppdatera pga dåligt internet. Efter det kommer jag lägga ut lite bilder när jag var där (om det blir bra bilder dvs) och lite från här hemma också. Hoppas ni har det bra! :)
Förresten har de (som har arbetat med Catching Fire filmen) avslöjat vad som de inte tog med i filmen. Blev lite besviken på att de inte hade med Bonnie och Twill men jag vet inte... trodde nog aldrig att de skulle ha med dem ändå.
Jag hoppas jättemycket att det inte tar bort delen där man ser hur Haymitch vann i sitt Hungerspel. Här är länk:
http://mockingjay.net/2013/08/08/major-adaptation-catching-fire-revealed/


1 kommentar:

  1. Svar: Det ska jag! :D Vad bra, ska läsa den snart och hoppas verkligen att jag också gillar den :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^