Startsida

tisdag 20 augusti 2013

Percy Jackson: Filmen

Jo, jag läste ut "Percy Jackson född till hjälte" för några dagar sedan och jag totalälskade den! Så jag tänkte "nu är det väl dags för filmen?". Så jag såg på filmen. Inte ens hela utan kanske lite mer än hälften.
FÖR ATT: Har de som jobbat med filmen överhuvudtaget läst boken?!?
Den var inte lik filmen förutom kanske små små delar. Men jag menar... Percy, Annabeth och Grover ska väl vara typ 12!!? Inte 20 år!! Men dock älskar jag Logan Lerman som spelar Percy men han skulle vara yngre! Regissören som gjorde filmen, Chris Columbus, har också gjort de två första Harry Potter filmerna och då lyckades han VÄLDIGT bra enligt mig. Kanske skulle folk gilla den här om de inte läst boken men för de som älskade boken, naaa...
4/10 för Logan Lerman och Grovers humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^