Startsida

lördag 3 augusti 2013

Dagens låt

Dagens låt:

Kommentar: Jag menar, KOM IGEN. Vem älskar inte den här låten?!? Den är så underbar. Får tårar i ögonen varje gång jag lyssnar på den. Precis som med Harry Potter så har jag vuxit upp med Sagan om Ringen. Visst jag föddes inte på 30 och 40-talet då böckerna var skrivna men jag har en pappa som har älskat böckerna och filmerna VÄLDIGT länge. Så en dag när jag var kanske 5 år så fick jag se den första filmen och sedan den andra och sen den tredje. Och såklart så älskade jag dem som jag fortfarande gör och efter den dagen blev jag ett stort fan av både böckerna och filmerna. Jag kanske inte ska skriva att jag "vuxit" upp med Sagan om Ringen men böckerna och filmerna har alltid varit där för mig. 
Och när jag hör den här låten dras jag tillbaka 10 år när jag satt där framför soffan och kollade på filmen för första gången. 
Gud vad jag vill till Midgård och träffa hoberna, alverna och bara gå runt i den världen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^