Startsida

fredag 20 september 2013

Nyheter

Woho! Så idag är det alltså fredag och jag känner att alla mina inlägg blir så random, de bara "poppar" ut från någonstans... XD
(Om ni vill att jag ska skriva om något speciellt eller något jag ska ändra så känn fri att kommentera. :) )
Så lite news kanske... imon kommer två vänner till mina föräldrar hit med deras dotter och vi ska då fira Frodo och Bilbos födelsedag som blivit som en tradition. Haha sånna nördar är vi... Vi ska göra t.ex Lembas och lite fler maträtter som de brukar äta i Midgård. Vi kommer ha på oss medeltidskläder och gå runt i det i stort sätt hela dagen. Skjuta pilbåge, ibland gör vi som små kuddar på skaftet på pilen och så går vi ut i skogen när det är mörkt och så skjuter vi på varandra. Riktigt kul faktiskt!
Nästa vecka ska vi troligtvis till Göteborg, torsdag till fredag eftersom vi är lediga från skolan. Vi kommer gå att shoppa (shoppa="Scienc Fiction Bokhandeln" enligt mig). Vi bor ganska lång ifrån Göteborg så vi kommer nog försöka hitta på så mycket som möjligt när vi ändå är där.

Så där fick ni lite information om vad som kommer hända mig snart! Så som jag skrev innan, kommentera gärna vad ni tycker jag ska skriva om! ^^

Jag har lite bilder från mitt "Harry Potter- rum" (det lät dumt) som jag kanske kan lägga upp om det intresserar er.

Och så bjuder jag på en höstbild på min lillasyster:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^