Startsida

fredag 27 september 2013

Lite nyheter igen....

Tyvärr blev det inte någon Göteborg denna vecka pga av sjuka syskon.... Så istället blir det om ca två veckor. Har prao i två veckor framåt nu så det blir den andra veckan.

Så nu har jag lite att visa och berätta för er. För det första har jag en ny header, och från "PhotosByMe" heter jag nu "FandomsUnited" som jag tycker låter en aning bättre. Vi har också firat Bilbo och Frodos födelsedag som var mycket roligt! För det tredje har jag blivit besatt av Sherlock serien som jag kollade klart på typ två dagar, den är så bra! Förresten har jag velat se "Doctor Who" väldigt länge men vet dock inte hur, har iaf inte hittat den någonstans på nätet. Och för det fjärde så har jag lite bilder:

Så här se den nu ut
EDIT:
Ändrat igen, hehe. Kanske bara har den här ett tag dock. ;)

(Hade lite kul på Picmonkey, hehe)

Mina kläder på "festen"






Så vi hade en uppgift i Bild. Och det gick ut på att klistra sig själv in i en bild så jag valde Dumbledore's army, haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^