Startsida

tisdag 3 september 2013

City of Bones: Filmen

För någon vecka sedan så såg jag City of Bones på bio! Jag gick med min mamma (som inte har läst boken... FY!) och jag var jättenervös för att jag inte skulle tycka om den eftersom jag hört lite blandande känslor om den. Och gillade jag den?
JA!
Den var så sjukt bra!
Fangirlar lite nu även om jag är väldigt sen med all "the mortal instruments" hypen. En helt klar ny favoritbok och film. Tyckte att Lily Collins var en perfekt Clary. Tyckte också om Jamie Campbell Bower till utseendet, men inte riktigt hur han spelade Jace. Självklart spelar han jättebra men det jag saknade va hans skämt som jag knappt hörde i filmen. Robert Sheehan var en jättebra Simon enligt mig.
Så om ni gillar City of Bones, GÅ OCH SE DEN.
Gillar ni inte city of Bones, GÅ OCH SE DEN.
Har ni inte hört talas om City of Bones, GÅ OCH SE DEN.

Inte helt perfekt men självklart jättebra! :)

Och så kör vi på en stor bild:

Har även blivit taggad av Mittimellan att göra en "bokiga bekännelser" enkät. Kommer troligtvis göra den idag eller imon beror lite på hur jag mår eftersom jag har lite feber.
Men annars, vi hörs tills vidare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^