Startsida

fredag 27 september 2013

Kolla så vet du lite mer om mig! Del 2

Har gjort en till sådan här så hoppas ni gillar den! ^^

1. Favoritlåt: Jag är mest förtjust i filmmusik så jag plockar lite låtar från några filmer. Concerning Hobbits, Rue's Farwell, Hedwig's Theme, Game of Thrones "intro" (serie men whateva), He's a Pirate, Narnia - The Battle song och Braveheart Theme song (like woow).


2. Favoritserier: Game of Thrones, The Walking Dead och Sherlock

3. Favorityoutuber: Peeeewdiipiee, PolandbananasBOOKS, Stamsite och Bookables. Har så många jag älskar men kollar mest på dem. 

4. Fantasy plats: Om jag fick välja en fantasyplats där jag vill bo så väljer jag Midgård. I Fylke, vara en hob och bo i en kulle. Herregud va mysigt! 



5. Favoritskådespelare bok-film: Det här kan bli en aning svårt... Jag tyckte Alan Rickman som spelar Snape levde verkligen in i sin karaktär, väldigt lik bok-Snape! Maggie Smith också, nästan alla Harry Potter skådespelarna. Men har jag någon favorit... naaa jag säger alla i  Harry Potter xD.

6. Favoritskådespelare: Jennefer Lawrence helt klart. Jag bara avgudar henne! Sen älskar jag också Martin Freeman, Elijah Wood, Ian McKellen och typ alla i mina favoritfilmer! Men min favorit är helt klart Jennifer.



Blev inte jättemycket den här gången men det kommer säkert flera sådana här i framtiden!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^