Startsida

fredag 8 november 2013

Nya böcker och Dagens låt

Nu har jag alltså fått hem lite böcker som jag beställde nästan för en månad sedan, värt väntan. Dock så kom inte Allegiant så får vänta lite mer... :/
Men iallafall, hoppas ni får en bra helg and may the odds be ever in your favor!


Har inte haft de separata böckerna på svenska innan, bara alla i en bok. Men nu äntligen! :)


Har jag läst ut nån bok då? Ja! 
"Unearthly" av Cynthia Hand





Dagens låt:



Kommentar: Jag bara ÄLSKAR den här låten. Den är vacker och, enligt mig, lite sorglig men jag blir ändå glad av den. Haha jag får alltså massa känslor av den här låten. Om inte "Atlas" av Coldplay spelas på eftertexterna efter Catching Fire, då vill jag att det ska det vara den här!
Det har också kommit ut en tv-spot med den här låten som du kan se här.

2 kommentarer:

  1. Jag läste nånstans att låtarna i eftertexterna kommer vara Atlas, Silhouettes, Gale song och who we are (Ahh! Imagine dragons!!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Omg, vad glad jag blev nu! :D
      Älskar låtarna!

      Radera

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^