Startsida

fredag 29 november 2013

Gott och blandat.....

Ganska dålig uppdaterning, huh?
Jag håller på med en filmrecensionen som kommer upp snart! Och...aa... vad ska man skriva? x)
Jag och en kompis har lyckats övertyga att se Catching Fire med klassen på bio! Förra året läste vi Hungerspelen och såg filmen pga mig och min kompis, haha. Nämen vi har en mentor som är en tribute och hur härligt är inte det? Haha vi hade en lektion dagen efter THGN och hon kom fram till oss för vi snackade bara om filmen. Hon undrade varför inte vi jobbade med det vi skulle så vi sa att vi knappt har sovit något pga Catching Fire. Ni skulle sett henne. "Va?!?! Ja just det, det var ju igår!! Det kanske är lite orättvist för de andra att jobba men nu måste ni berätta allt"
Så vi satt nästan en timme och pratade Catching Fire medans de andra var tvungna att jobba...! Älskar henne! ;)
Okej, det var lite random...
Men bara för att det här är jag så kan jag visa lite bilder som jag nyss gjort xD :


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^