Startsida

söndag 30 november 2014

På mässan i Stockholm!

Så vi åkte alltså till Stockholm för att gå på en Sci-Fi mässa. Vi var där 10:00-16:30. Helt klart värt varenda sekund där inne. Det var helt otroligt! Jag träffade David Morrissey som var jättetrevlig (med tanke på hans karaktär i The Walking Dead...), kan verkligen inte fatta att jag har skakat hand med honom, haha. Jag skakade som tusan när jag skulle ta kort med honom... Men jag överlevde i alla fall (nästan).
Själva mässan va väldigt stor och det var så mycket folk där inne att man va tvungen och tränga sig förbi alla. Aja här är bilderna från mässan:


Dagen innan mässan!


 
 Min pappa vågade sig fram till Jed Brophy, som spelar Nori i The Hobbit, för en autograf i sin bok.
Herregud, herregud!!!!! Jag träffade honom... DFASFGASfdgadgdgdgdg
"Saga. All the best! David M. The Governor."
:')

Han håller på att skriva mitt namn där, haha. :'D
 
Vi såg ju också HODOR.
 
Intervju med Kristian Nairn.
 
Boken som jag köpte. Oerhört fin och rekommenderas till folk som älskar Game Of Thrones!
Köpte halsbandet till vänster. Det till höger är ett gammalt som jag haft sen innan.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^