Startsida

söndag 16 november 2014

Gissa vem som ska till Sci-Fi mässan i Stockholm?!?

JAG! Well, det är inte helt säkert att vi ska dit men det är ungefär 98% säkert. Dit kommer skådespelare från tv-serier och filmer, samt så finns det rekvisita, cosplay tävlingar, gratis frågestund med skådespelarna, fota sig själv med skådespelarna med mera. Jag antar (om ni vet vem jag är, haha) att jag fangirlade när jag såg att DAVID MORRISSEY ska dit från freaking THE WALKING DEAD. Samt HODOR OCH NORI aka Kristian och Jed från Game of Thrones och The Hobbit/Sagan om Ringen. Jed Brophy spelade både Nori från The Hobbit men också Snaga och Sharku från Två Tornen.

David Prowse (Star Wars), David Morrissey (The Walking Dead), Kristian Nairn (Game of Thrones), Kenny Baker (Star Wars), Jed Brophy (The Hobbit/Sagan om Ringen), Colin Baker (Doctor Who)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^