Startsida

tisdag 8 juli 2014

Hemma men åker iväg imon...

Hej igen! Kom hem i söndags tror jag... eller i lördags... hehe.
Så som sagt var jag på Harry Potter The Exhibition och här nedanför kan ni se vad jag köpte där. Tyvärr fick man inte ta kort där men har en bild på mobilen på utsidan som jag kan lägga upp någon gång. C:
Imorgon åker jag iväg, igen...
Nämligen till Göteborg!
När jag kommit hem kan jag visa bilder på när jag var där och delvis när jag var iväg förra veckan!

Och lite random...
Kolla, freaking kolla!
Tror jag ska börja gråta eller nått!
Självaste J.K Rowling skrev detta:

http://www.today.com/books/read-j-k-rowlings-new-post-latest-harry-potter-gossip-1D79887288?cid=social_20140708_27431286




Läste ut den här underbara boken för två veckor sedan (tror jag... kanske en och en halv).
Så bra!
Slutet... ahhh! D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^