Startsida

tisdag 1 juli 2014

Åker iväg

Imorgon ska jag och min familj åka till min Farmors sommarstuga, så jag kommer vara borta i några dagar. Vi ska bland annat gå på Harry Potter The Exhibition i Norrköping.
Vi kommer bara vara borta i 3-4 dagar och bilder kommer sedan på t.ex The Exhibition
med flera.
:)
Jag fick veta för drygt en månad sedan av min farmor att de skulle ha en utställning och
jag blev så glad! Så jag och min familj bestämde oss för att åka dit. ;)

Blev ett bokköp när jag var i stan idag.

Lite teckningar som jag har gjort eller håller på att göra:


Är inte expert precis men jag älskar verkligen att rita, det är så kul!


2 kommentarer:

  1. Shit vad duktig du är på att rita! o.O :D
    Var på The Exhibition helt nyligen, och det var helt fantastiskt! Men man fick inte ta några bilder .... :S
    Hoppas du får en rolig liten "resa" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! :D

      Ja visst var det! Kom hem igår och jag kan lätt säga att det var det roligaste på sommarlovet hittills, så coolt!
      Fick veta dagen innan vi skulle gå på The Exhibition att man inte fick ta kort, vilket är väldigt synd eftersom det var hur häftigt som helst där. :)

      Tack, hade jätteroligt! :D

      Radera

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^