Startsida

söndag 15 juni 2014

Sommarlov och några av mina favoritfilmer

Nu är det äntligen lov och det känns så skönt! Gick ut nian vilket var både sorgligt och roligt. Efter lovet kommer jag att börja i stan på gymnasiet. Känns riktigt läskigt... haha.
Jag ska gå Bild och Formgivning eftersom jag älskar att rita och pyssla. :)

Igår så städade jag rummet! Wow duktigt Saga... duktigt...
Alltså riktigt "storstädning" vilket nästan aldrig händer eftersom jag är så lat. Så jag tog alltså ner 130 posters från taket och väggarna. Så nu har jag "bara" 106 stycken kvar.

Här är också några av mina absolut favoritfilmer som inte riktigt finns i bokform:

Alla 130 affischerna som jag tog ner. Dock är det mest sådana posters som jag antingen klippt ut eller skrivit ut.
Skulle aldrig ha råd att ha över 200 posters som jag köpt...

Så här ser det ut nu på en av mina väggar. "Fandom väggen" resten är mest bara Harry Potter.



Har ni några sommarläsningar? Själv ska jag nog dra mig ner till någon bokhandel och köpa sista delen av Percy Jackson serien snart. Guys... l.ä.s  P.e.r.c.y  J.a.c.k.s.o.n. Snälla, en av de bästa böckerna jag någonsin läst!
Sen ska jag också köpa den tredje och fjärde boken i Vampair Academy serien, Skyggkysst och Löftet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^