Startsida

onsdag 25 juni 2014

Dagens låt och video

Åh vad bra jag är på att uppdatera...
Haha, oh well.. här kommer i alla fall lite bilder på t.ex min bokhylla som jag fick av min syster som inte skulle ha den mer. Första gången jag äntligen kan ha mina böcker på samma ställe! Förutom mina engelska Harry Potter böcker som får äran att va på mitt skrivbord.



Omläsning på grund av att trailer och film kommer snart and I can't even...
Eftersom jag väntar på att mina andra böcker ska anlända i brevlådan, läser jag den här fantastiska boken.


Dagens video:

Kommentar:
Seriöst... Ord kan inte förklara hur taggad jag är inför filmen! Den kommer bli så bra! Den här videon är så perfekt, så som jag tänkte i boken. Peeta... Katniss och ahh... the feels.

De har nu slutat spela in Mockingjay, både part 1 och 2. Det är snart slut guys... D:

Dagens låt:

Kommentar:
Hur kunde jag missa den här låten? Den är ju med i Catching Fire soundtracket! Åh vad bra den är! Texten passar verkligen in i Hungerspels storyn. Vilket gör den ännu bättre. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^