Startsida

torsdag 1 maj 2014

London!

Hallå alla människor och idag hade jag faktiskt tänkt att visa några bilder när jag var i London år 2012! Jag åkte med min pappa, lillasystern och en kompis. Det var några av de bästa dagar i hela mitt liv och jag vill tillbaka så fort som möjligt. Nämligen nästa år, på våren, har vi faktiskt tänkt att åka dit igen! 
Vi var på Harry Potter Studio Tour, Tower of London och besökte massa saker som t.ex Big Ben. 
Jag fick inte med alla bilder ifrån London, för har flera hundra foton därifrån. I Studio Tour fanns det hur många saker som helst men har bara med ett få antal av bilderna här. T.ex fanns Hagrids stuga, Umbridge kontor, massa massa kläder och små saker som tidvändaren (okej, väldigt många små och fina saker). Men också större saker som Erised spegeln, trappor, skulpturer med mera!  
Bilderna är tagna av min kompis!




 Emmas, Daniels och Ruperts handavtryck 
 Såhär såg det ut när man kom in :)
En liten del av affären i Harry Potter Studio Tour
Okej, så hur freaking coolt är det inte att jag har suttit där Rupert och Tom också har suttit!!?
Min kompis och syrrans köp där. Själv köpte jag Gryffindor kläder!
Hyde Park!
Såhär såg det ut på sista Harry Potter premiären där jag tyvärr inte befann mig men jag har iaf varit på  Trafalgar Square där själva premären höll till!
Tower of London
Hur awesome är inte den här bilen?
 När vi åkte tunnelbana såg jag en Hunger Games poster, så varför inte ta kort? xD






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^