Startsida

tisdag 31 december 2013

Julklappar!

Nu har jag tagit kort på några av mina julklappar som jag fick (är dock bara mina "fandomgrejor"). Älskar dem så mycket, TACK!
Även fast jag fick så otroligt fina grejor, har jag också fått lite pengar! Jag fick några presentkort, ett av dem var till Akademibokhandeln där jag köpte Rör mig inte och ett annat till Bok och Present Shopen. Men väntar till bokrean för att köpa mer böcker. Aja så jag fick alltså lite pengar som jag hade tänkt att spendera på... ja ni kan ju gissa vad. Böcker och lite hp, hg-grejor. ;)

Yep... it's me! :D
Fick en awesomigaste tavla som min syrra gjort! *Tumme upp*
Fick The Hunger Games 2012 kalender! Det var meningen att jag skulle klippa ut dem och sätta upp dem på väggen. Bara de att det inte finns NÅGON plats mer på väggarna... så det blev taket istället, haha!
(Den där fula vita fläcken bland alla posters... jag tog bort Katniss så jag kunde rita av henne, hehe)

 Yes, jag har gjort de här skorna. På den övre har jag en "Eld" brosch som man fick gratis på Sf bokhandeln. 
Hur söt är inte den ugglan?!? Fick den också i julklapp! ^^
Den heter Piggelin/Piggy efter Ron Weasleys uggla, haha.


 Så det här är det första bokmärket jag någonsin köpt tror jag. Är jättedålig på att använda bokmärken då jag inte har nått...
Men nu är det stopp för det minsann!

4 kommentarer:

  1. Oj guuuud vad snygga skorna är! :O Vill också göra såna nu... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket!! :D
      Gör det, väldigt roligt faktiskt! ^^

      Radera
  2. Haha jag har ett likadant bokmärke som du :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^