Startsida

måndag 23 december 2013

Halloj

Hejsan igen och ja jag vet att jag inte har skrivit mycket på sista tiden. Det är nämligen så att jag har haft ton av läxor och en massa annat skolarbete. Jag går i nian så jag har tänkt så mycket på gymasieval som tar väldigt mycket av den lediga tiden. Men nu är jag tillbaka för att det är jullov! Ska dock försöka att inte få mer sådana här "pauser" igen för jag älskar att skriva om det jag älskar.
Så förra veckan gick min klass på Catching Fire (tredje gången för mig). I slutet applåderade alla och det var så gulligt. :')
Under jullovet ska jag läsa klart Törst, Legend och Clockwork Angel. Hoppas bara det blir av, jag är väldigt lat. Så imon är det alltså JULAFTON! Vilket betyder julklappar och mys. Det ända jag önskat mig i julklapp är massa hp, hg stuff typ, lite böcker och så. Hoppas jag får någonting av det. :)

Lite bilder som jag gjort/tagit:

(inte klar än)

Mina underbara trollstavar!
Från vänster:
Narcissas, Ginnys, Voldemorts, Cedrics, Dumbledores, Chos, Sirius, Hermiones, Harrys, Rons, Dracos, Snapes




4 kommentarer:

  1. Har taggat dig här: http://mittimellan-ella.blogspot.se/2014/01/tag-35-bokrelaterade-fragor-2013.html :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Ska se när jag kan göra den. :)

      Radera
  2. Var redigerar du dina bilder sådär? Du är jätteduktig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snäll du är, tack så jättemycket!
      Eftersom jag inte kan förstå mig på Photoshop (haha) använder jag några sidor på nätet. picmonkey.com och ipiccy.com
      :D

      Radera

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^