Startsida

torsdag 7 april 2016

London 2016!

Hejsan! I måndags kom jag hem från London och det var verkligen en jättebra resa! Jag och min pappa åkte dit väldigt tidigt på lördag morgonen och sedan kom vi hem i måndags rätt sent på kvällen/natten Jag kommer antagligen visa bilder därifrån senare men fotona är på min mobil och jag tänker bara lägga upp vad jag köpte i London från en av mina systrars systemkamera nu.

Men en liten kort sammanfattning. På lördagen, dagen vi anlände, besökte vi affären Platform 9 3/4 på Kings Cross Station. Vi fortsatte sedan till Piccadilly Circus och vidare till Buckingham Palace, sedan Big Ben! The London Dungeon (dit vi skulle) ligger nära London Eye så den fick vi se igen.

På söndagen gick vi på Natural History Museum, som var otroligt intressant och sedan återvände vi till Platform 9 3/4 för att köpa ett halsband och Bertie Botts Bönor I Alla Smaker. Efter det gick vi på Museum Of London som var lika intressant som det andra museet!

Och på måndagen ägnade vi nästa hela dagen åt The Making Of Harry Potter, The Studio Tour! Helt fantastiskt att kunna återuppleva det stället igen. Jag gick förstås och köpte massa grejer och det är vad jag tänker visa nu!  

Note: Jag vill inte att ni får en uppfattning om att jag skryter för det gör jag inte. Jag tycker mest det är kul att visa vad jag köpt och vad som går att köpa där! :)


Köpt på Platform 9 3/4


Köpt på Harry Potter Studio Tour:

Jag köpte Berie Botts på Platform 9 3/4!
Äntligen en Ravenclaw kappa! Den passar bra in med Gryffindor kappan! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^