Startsida

måndag 15 september 2014

The Hunger Games: Mockingjay Trailer



Kommentar:
Uhmm... W O W.
Alltså helt seriöst en sådan bra trailer! Först när jag såg den skrek och grät jag men nu när jag sätt den ett antal (ca 150 000) gånger, kan jag uttrycka mig förståeligt (möjligtvis kanske inte alls...)
Aja, men vad finns det att säga utan att trailern är så sjukt bra och allt som jag tänkte mig i boken är otroligt bra översatt på film.
Okej. Jennifer Lawrence. Behöver inte säga mer.
Bäst.
Jag kanske är en av de få som verkligen förstår varför gör både part 1 och 2.
(Verkar som många är missnöjda med det)
För det första är det så sjukt mycket som händer i andra halvan av boken och om man bara skulle ha Mockingjay i en film skulle filmen bli väldigt hastig.
För det andra har de ju också perspektivet av Snow precis som de gjorde i både första och andra filmerna. Så vi se hur det går för honom osv.
Tror vi också kommer att få se när folk från 13 (bland annat Gale) åker ut för att rädda Peeta i Huvudstaden. Så enligt mig är det enormt positivt att de gör en Part 1 och 2.

Men annars:
IDJHIAFHUAIOFHAOFIHAFOAIOFHAFN

I stort sätt så ja...
Skulle vara snällt med filmen nu! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^