Startsida

torsdag 17 april 2014

Hobbit!

Följde med min familj in till stan idag för att leta efter Hobbit Samugs Ödemark och Lego The Hobbit spelet på PC. Jag hittade det jag letade efter och såklart så blev de köpta! Det här kanske inte intresserar er något alls men jag tror att jag kommer fortsätta att lägga upp bilder på mina fandom saker som jag har köpt, hehe. Med tanke på att andra kanske vill se. 
Jag är ett ganska stort fan av Lego spelen och har de flesta som är baserad på mina favoritfilmer. Folk tycker säkert att jag köper massa onödiga saker och slösar bort pengar på det men vad ska jag annars köpa som glädjer mig? Och ja, jag köper också kläder som vilken annan människa också gör... ;) 
Jag tar bara pengar som antingen bli över, fått i födelsedagspresent, julklapp eller om det inte är något "viktigare" jag ska spara till.
Så... ville bara ha det sagt! :)

Ha det bäst alla Potterheads, Tributes, Ringers eller vilken fandom ni än tillhör till!
(Sorry för ganska dålig bild... Det blir så automatiskt när man lägger in bilden här på mobilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna här på mitt inlägg! Jag svarar på alla. ^^